مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور کیش مهر 94 را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.

 

 

مرکز خرید دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده است و متشکل از 5 طبقه است. در طبقه پنجم آن دو رستوران بزرگ وجود دارد که گردشگران تور کیش پاییز 94 پس از خرید خود می توانند به این رستوران بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این مرکز خرید در زمین های شرقی نوار ساحلی جزیره زیبای کیش قرار دارد که دو طبقه آن را واحدهای تجاری و دو طبقه دیگر را واحد های اداری تشکیل میدهند. اما آنچه که توجه گردشگران تور کیش مهر 94 را به سوی خود جلب می کند و از محاسن این مرکز خرید به شمار می رود نزدیک بودن آن به هتل ها و سایر مراکز خرید می باشد. همچنین مرکز خرید دیپلمات چشم انداز بی نظیری از جزیره کیش و دریای همیشه خلیج فارس را مقابل چشمان شما فراهم می آورد و دارای فضای سبز و آرامش بخشی می باشد.

تور کیش مرکز خرید دیپلمات

 

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگران تور کیش پاییز 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

 

 

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 

 


بازارچه بوستان کیش ار بازارچه های محلی این جزیره است که در شهرک صدف ساخته شده است و در سال 1376 به بهره برداری رسید. در این مرکز خرید کالاهای متنوعی نسبت به دیگر بازارچه های محلی جزیره به فروش می رسد. این بازارچه محلی دارای 17 غرفه می باشد که مشغول به فعالیت هستند. گردشگران تور کیش مهر 94 حتما از این بازارچه دیدن نمایند قطعا در این بازارچه عاملی باعث جلب توجه آن ها خواهد شد. شهروندان جزیره کیش بعضی از مایحتاج زندگی خود را از همین بازارچه های محلی تهیه می نمایند.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , معرفی مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: